viernes, 16 de febrero de 2018

GIANNA TERZI REPRESENTARÁ A GRECIA EN EUROVISIÓN


La televisión griega ERT ha anunciado que Gianna Terzi representará a Grecia en Eurovisión con el tema "Oneiro mou (όνειρό μου)" (Mi sueño)

"Oneiro mou (όνειρό μου)" está compuesta por Gianna Terzi, Aris Kalimeris, Dimitris Stamatiou y Michalis Papathanasiou.

Gianna Terzi nació en 1980 y comenzó a actuar profesionalmente en 2005. Después de lanzar varios álbumes exitosos, se mudó a los Estados Unidos. Dice que se inspiró en artistas como Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion y Michael Jackson.

Gianna Terzi actuará en la segunda mitad de la primera semifinal del Festival de Eurovisión 2018 el martes 8 de Mayo.

Hazte con "Oneiro mou (όνειρό μου)" en Spotify

Letra "Oneiro mou (όνειρό μου)" (Griego)

Αν θα ψάξεις το βυθό μου, ζωντανεύεις το όνειρό μου
Κι αν κοιτάξεις την καρδιά μου, θα σε πάρω αγκαλιά μου

Πως θες να σου το πω
Πως για σένα εγώ θα πέθαινα
Την ζωή μου θα στην έδινα
Τέλος και αρχή
Όλα είσαι εσύ
Όσο κι αν πονώ
Απ’ το χάρτη δεν θα σ’ έσβηνα 
Την ζωή μου θα στην έδινα
Τέλος και αρχή
Όλα είσαι εσύ

Γιατί θέλεις να μ’ αλλάξεις και το μπλε μου να ξεβάψεις
Αν μιλήσεις στα βουνά μου, θα σ’ ακούσει η μοναξιά μου

Πως θες να σου το πω
Πως για σένα εγώ θα πέθαινα
Την ζωή μου θα στην έδινα
Τέλος και αρχή
Όλα είσαι εσύ
Όσο κι αν πονώ
Απ’ το χάρτη δεν θα σ’ έσβηνα 
Την ζωή μου θα στην έδινα
Τέλος και αρχή
Όλα είσαι εσύ

Πως θες να σου το πω
Πως για σένα εγώ θα πέθαινα
Την ζωή μου θα στην έδινα
Τέλος και αρχή
Όλα είσαι εσύ
Όσο κι αν πονώ
Απ’ το χάρτη δεν θα σ’ έσβηνα 
Την ζωή μου θα στην έδινα
Τέλος και αρχή
Όλα είσαι εσύ

Μα γιατί;